چی؟گفتی تک پری؟؟؟؟اهان فهمیدم باهمه تک تک میپری!!!!

ب بعضیا باید گفت:تو دیگه مال من نیسی!!!!مال بیت المالی!!!!

 

درسته ما خوب نیسیم ولی مث بعضیا لجن تو جوب نیسیم

ب بعضیا باید گفت

 درسته باکلاسی اما من همیشه عادت دارم کلاساروبپیچونم پس هــــــــــــری

 

خیلی خری که فکرمیکنی میتونی

 با عوض کردن خطت وپاک کردن شماره هاش

 گندی که تو احساست زد فراموش کنی

بعضیا

زیرابی رفتم واسمون

امانمیدونستن

 هم اب زلال...هم ماهیاش باما دوستن....عارهه

ب بعضیا باید گفت :انگیزت چیه از اینکه خیلی عنـــــی؟؟؟؟؟؟؟

 

ب بعضیا باس گفت:تو اسمونا دنبالت میگشتم

ولی زیر غریبه ها پیدات کردم

ب بعضیا باید گفت:بهت گفتن ادم؟؟؟؟؟بیخیال بابا بهت تهمت زدن!!!!

ب بعضیا باید گفت عزیزم همین که ریدی تو زندگیم کافیه!!!!!!!

به بعضیا باس گفت

کــــرم داری بزن سر قـــــلاب ماـهی بگیر 

والا به خـــدا
 
بعه بعضیا باید گفت اخه عن توروچه ب من؟
 
ب بعضیا باید گفت:
عزیزم من پین کد نیسم بهت سه بار فرصت بدم
 

سَــلـآمَتــــي اونـــي کــ ـه وـآس دـآشتَــــنِـش

ریـــدیــمـ بـ ـه اِحســــآس

خِـعـــلیـــــا

 

 

بعضی اوقات ی لبخند

فایدش از انگشت وسطم بیشتره

میگن کبوتر با کبوتر

باز باباز

لاشی با کبوتر

لاشی باباز

لاشی با لاشی

کلا لاشی باهمه

پرواز

 

 

بعضیا زورمیزنن باخودت حرف بزنن نمیتونن

 

تشریف میبرن پشت سرت زرمیزنن

 

 

ب بعضیا بایدگفت:

 

عزیزم من اونقدرهاهم بیکارنیسم

 

بخواهم حالتوروبگیرم

 

میشنم پامومیندازم روپام

 

زمونه خودش دهنتو سرویس میکنه